vrijdag 2 maart 2012

25 februari - 2 maart

Zaterdag (25-2)
Gisteren en vandaag is er een boekenmarkt in het winkelcentrum Makado. Ik heb één boek gekocht voor een mooie prijs, "De Koning van Luxor" van Philipp Vandenberg.
Het feestje van Matthijs was gezellig.
Maandag (27-2)
De eerste dag van de voorjaarsvakantie. Matthijs neemt geen vakantie maar gaat deze hele week werken bij een voormalig stage adres. Knap hoor!
Vanochtend bij de diabetes verpleegkundige geweest en die was best tevreden. Over 3 maanden weer terugkomen.
Voor WonenPlus bij een abonnee geweest om een veiligheidsstrip bij de voordeur te monteren.
Dinsdag (28-2)
Vanmorgen op de fiets naar de markt geweest.
's Middags het slot van de schuurdeur gemaakt. Dat was hard nodig omdat de deur niet meer goed afgesloten kon worden. Toevallig had ik afgelopen weekend een berichtje ontvangen van Burgernet met een waarschuwing dat er bij ons in de buurt de laatste tijd veel huisinbraken zijn.
Woensdag (29-2)
Schrikkeldag vandaag.
's Avonds wint Nederland de oefeninterland tegen Engeland met 2 - 3.
Donderdag (1-3)
Vanmorgen bij de diëtiste geweest.
Door WonenPlus gebeld. Voor morgenmiddag een afspraak gemaakt met de abonnee.
Geen vertalingen vandaag voor de Beatlesfanclub, maar namens de club een artikel geschreven over het aanstaande concert van Paul McCartney in Ahoy.
Vrijdag (2-3)
Vanmorgen de weekboodschappen gedaan met Corrie.
Corrie gelukkig vanmiddag weer aan de slag bij een gezinnetje in de Weidevenne.
Ik ben 's middags voor WonenPlus aan de slag geweest.

Ben erg benieuwd wat de komende week zal brengen. Om te beginnen is er de afspraak die ik morgen heb bij GUARD-beveiliging in Amsterdam. Dan volgende week maandag én woensdag informatiebijeenkomsten van "Werken in de Zorg". Ik hoop dus dat ik over een week iets meer weet over wat mijn toekomst zal brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten