vrijdag 9 maart 2012

3 maart - 9 maart

Zaterdag (3-3)
Vandaag naar de selectie- en adviesdag geweest van GUARD beveiliging in Amsterdam. De opkomst was erg groot zodat een aantal personen zelfs buiten het klaslokaal het inleidende praatje en filmpje moesten volgen. Daarna werden we in 3 groepen verdeeld. Voor groep 1 was er een training in "waarneming". Er werd 2x een filmpje vertoond en vervolgens moesten er vragen worden beantwoord. In groep 2 werden taal en reken opgaven gegeven en in groep 3 werd een intake gesprek afgenomen. In totaal waren we 3,5 uur bezig met dit alles. Over een paar dagen zal de uitslag via de post komen.
Maandag (5-3)
Vanmiddag naar een voorlichtingsbijeenkomst over "werken in de zorg" geweest in Zaandam bij het UWV. De opkomst was ook hier erg groot en er waren interessante presentaties van verschillende organisaties. Zo langzamerhand begin ik toch wel enthousiast te worden over het werken in de zorg, bijvoorbeeld de ouderenzorg. Eerst nog maar de bijeenkomst van Evean, as. woensdag, even afwachten voordat ik besluit wat ik ga doen.
Dinsdag (6-3)
's Avonds de eerste vergadering voor de organisatie van het jaarlijkse Minischoolvoetbaltoernooi bij de fc Purmerend op Goede  Vrijdag. Het beloofd weer een drukke en enerverende dag te worden met een record aantal aanmeldingen van de scholen van Purmerend. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zal zitten.
Vandaag nog gereageerd op een vacature van Projectadministrateur bij MT&V finance in Amsterdam.
Woensdag (7-3)
's Avonds de voorlichtingsbijeenkomst van Evean in Zaandam bijgewoond. Om 7 uur ging de zaal open en ik was mooi op tijd. Ik was niet de enige. Toen ik arriveerde was de zaal al redelijk gevuld. Uiteindelijk moesten er mensen blijven staan tijdens de presentatie omdat alle stoelen al bezet waren. Ook deze presentatie was interessant en werd afgewisseld met een filmpje over het werken in de zorg waarin een aantal facetten van het werk aan de orde kwamen. Na afloop kon iedereen een sollicitatieformulier meenemen naar huis.
Donderdag (8-3)
Vanmorgen het certificaat van deelname aan de selectie- en adviesdag van GUARD ontvangen. Tegelijk zat de uitslag erbij van de afgenomen testen. Op basis van de testresultaten achten ze mij geschikt om deel te nemen aan de opleiding MBO beveiliger 2. Daarom zit er ook een aanmeldingsformulier bij. Hoewel ik het wel leuk vindt dat de selectie goed is gegaan, gaat mijn voorkeur uit naar "de zorg".
Vanmiddag bij een abonnee van WonenPlus geweest om haar te helpen bij het invullen van formulieren. Voor de 2e klus van WonenPlus moet ik nog een afspraak maken met de abonnee.
Vrijdag (9-3)
Toen ik het sollicitatieformulier voor Evean wilde invullen kwam ik tot de conclusie dat de set formulieren, tot  mijn verbazing, niet compleet was omdat blad 2 ontbrak. Hierdoor kon ik de sollicitatie niet afmaken en opsturen. Ik heb gelijk Evean gebeld en gemaild, maar heb nog geen reactie ontvangen.
De sluitingsdatum voor de sollicitatie is 23 maart, dus er is nog voldoende tijd.
Daarna volgt op 12 april (in de avond) een digitale intake op het Regio college en op 9 of 10 mei nog een assessment. Vanaf 21 mei zal de uitslag volgen en zal het duidelijk zijn of ik aan de opleiding - start in september - mag meedoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten