vrijdag 23 maart 2012

17 maart - 23 maart 2012

Zaterdag (17-3)
Vandaag op de rommelmarkt gestaan in het winkelcentrum Makado. Zelf heb ik nog 3 boeken kunnen scoren voor weinig geld.
Zondag (18-3)
Door Corrie ben ik weer met m'n postzegelverzameling bezig. Een paar jaar heb ik daar niets meer aan gedaan. In doosjes en zakjes zaten ongesorteerde zegels. Corrie is dit gaan uitzoeken en uitsplitsen. Daarna zoek ik de mooiste exemplaren er tussenuit en natuurlijk de postzegels die ik zelf nog niet heb. Ook gaan er een heleboel postzegels - die ik sowieso zelf al heb - naar Henk, de vader van Eline die ook postzegels spaart. Wat er dan nog overblijft gaat naar "een goed doel". Het is wel weer erg leuk om te doen.
Maandag (19-3)
Het solliciteren gaat voorlopig nog gewoon door natuurlijk. Afgelopen weekend gesolliciteerd naar de functie van Bouwadministrateur. Vanmorgen kreeg ik hierover een email van een recruiter met de vragen, per wanneer ik beschikbaar ben, hoeveel uur per week ik wil werken en wat mijn minimale bruto salaris is. Nadat ik een antwoord had teruggestuurd werd ik gebeld om een afspraak te maken voor een nadere kennismaking. We spreken af voor dinsdag in Amsterdam.
Dinsdag (20-3)
In plaats van 9 uur, wat oorspronkelijk de bedoeling was, is de afspraak met de recruiter naar de middag verplaatst. Het blijkt om een functie te gaan als Bouwadministrateur bij Prorail in Amsterdam. Het gesprek met de recruiter was ontspannen en prettig. Nu is het afwachten of het gesprek positief wordt bevonden om mij in een volgende ronde mee te laten doen. Vrijdag zal ik daar meer van horen.
Woensdag (21-3)
Voor WonenPlus bij een abonnee geweest. Hier moet ik nog een keer terugkomen omdat er eerst materiaal voor de klus aangeschaft moet worden.
's Middags een begin gemaakt met het verplaatsen van de konijnen-ren. De konijnen lopen straks alleen op de tegels langs de schuur.
Donderdag (22-3)
Prachtig weer vandaag.
Twee korte artikelen ontvangen van de Beatlesfanclub om te vertalen. Hier was ik redelijk vlot mee klaar.
's Middags met Corrie naar de sportschool geweest.
's Avonds een afspraak met het netwerkgroepje van het UWV bij het WOK restaurant in Purmerend. We hebben lekker gegeten en fijn kunnen bijkletsen.
Vrijdag (23-3)
Vanmorgen de weekboodschappen gedaan en medicijnen opgehaald bij de apotheek.
En dan..... het telefoontje van de recruiter. Hij vertelde me dat hij me niet gaat voordragen bij Prorail omdat hij mijn presentatie onvoldoende vond. Ik zou, volgens hem, moeten leren om me beter te verkopen. Een grote tegenvaller natuurlijk, maar ja, ik zal nog maar niet gaan wanhopen.
Er liggen voor mij nog een paar ijzers in het vuur, dus is het afwachten en blijf duimen.
's Middags Corrie met de auto maar Almere gebracht. Ze gaat met haar zussen er komend weekend  ff lekker tussenuit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten