vrijdag 24 februari 2012

18 - 24 februari

Zondag (19-2)
Een goed weekend voor Ajax. AZ en PSV verliezen hun wedstrijd en Feyenoord speelt gelijk Ajax en Twente winnen. Corrie wint vanmiddag met Rummikub. Mijn wraak zal zoet zijn!
Maandag (20-2)
Vanmiddag zou ik een afspraak hebben met UWV om een terugkoppeling te geven op het intake gesprek met M&M Beveiliging. De afspraak ging helaas niet door vanwege een begrafenis van de UWV-medewerker.
Matthijs heeft vanavond zijn eerste extra rijles ter voorbereiding op zijn rij-examen van vrijdag.
Dinsdag (21-2)
Vandaag heb ik me aangemeld voor de advies en selectie bijeenkomst bij Guard-beveiliging op zaterdag 3 maart in Amsterdam. Ook heb ik me aangemeld voor de voorlichtingsbijeenkomst "Werken in de Zorg" op 5 maart 's middags in Zaandam.
Een email van Evelien - van de Beatlesfanclub - ontvangen waarin ze schrijft dat er deze week geen artikelen komen omdat Bertus ziek is.
Amber is toch weer ziek. Heel sneu natuurlijk want de buurtjes willen aan het eind van deze week toch op wintersportvakantie.
Woensdag (22-2)
Voor WonenPlus een klus gedaan. In de badkamer een lamp opgehangen en de wasmachine aangesloten.
Bij de milieustraat langs geweest om chemisch afval in te leveren.
Een afwijzing van Tempo Team ontvangen.
Donderdag (23-2)
Amber heeft nog steeds koorts. Nico is met haar naar het ziekenhuis geweest. Hier werd een oorontsteking geconstateerd en daar kreeg ze "een kuurtje" voor mee. Nu zal ze wel snel opknappen.
Vandaag inderdaad geen artikelen ontvangen van de Beatlesfanclub.
's Middags samen met Corrie naar de sportschool geweest.
Ajax wint 's avonds verrassend met 1-2 van Manchester United, maar deze uitslag is niet genoeg om door te gaan in het toernooi.
Vrijdag (24-2)
Yes, dubbel feest vandaag! Matthijs is jarig, hij is 19 jaar geworden én hij moest voor zijn auto rij-examen. Precies één jaar geleden - dus óók op z'n verjaardag - was hij begonnen met de rij lessen. En dan nu zijn examen .... én, in één keer geslaagd. Gefeliciteerd man!
Na thuiskomst ben ik gelijk met hem naar het gemeentehuis gegaan om het rijbewijs aan te vragen. Volgende week vrijdag kan hij z'n rijbewijs ophalen.
's Middags ging Matthijs weer "gewoon" naar school.
Via de email opnieuw een afwijzing ontvangen. Dit keer was het van Randstad.
De buurtjes zijn gelukkig vanmorgen met de auto op wintersportvakantie gegaan.
WonenPlus heeft gebeld voor een klus in de Anne Frank flat, lekker dichtbij. Ik moet met de abonnee nog een afspraak maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten