zaterdag 11 februari 2012

4 - 10 februari 2012

Zaterdag (4-2)
Vanmorgen voor WonenPlus een klus gedaan. Hier was ik 2 uur mee bezig. Gelukkig sneeuwde het niet meer en waren de hoofdwegen goed schoon. Misschien had ik anders gebeld om de afspraak te verzetten.

Zondag (5-2)
's Middags naar Marken geweest en thee gedronken bij m'n moeder. Daarna nog bij oom en tante langs geweest. Neef Jan zou vandaag 57 jaar geworden zijn.

Maandag (6-2)
Voor WonenPlus vanmorgen in de Purmer-Noord geweest om een paadje sneeuwvrij te maken.
's Middags gebeld door een medewerker van M&M Beveiliging om een afspraak te maken voor een intakegesprek. We hebben afgesproken dat dit vrijdag 10 februari om 10.00 uur zal plaatsvinden in Almere.

Dinsdag (7-2)
Vanmorgen een gesprek gehad met een financieel adviseur van de Hypotheker.

Woensdag (8-2)
Om één uur Bertus, van de Beatles fanclub, bij station Diemen opgepikt en samen naar Hillegom gereden. Het was een prettig gesprek met een delegatie van Hillegom-promotie. In 2014 hebben zij voor het bloemencorso het thema "the Beatles" gekozen en wilden met ons hierover brainstormen. Het is dan 50 jaar geleden dat the Beatles hebben opgetreden in het theater Treslong in Hillegom.

Donderdag (9-2)
Hoewel Bertus had gezegd dat ik deze week geen vertaling hoefde te doen, kreeg ik toch van hem een kort artikeltje toegestuurd. Geen probleem natuurlijk!

Vrijdag (10-2)
Vandaag is Klaas 57 jaar geworden.
Vanochtend met de auto naar Almere geweest voor het intake gesprek bij M&M Beveiliging. Het was wel even zoeken maar de locatie en dus was ik helaas een paar minuten te laat voor de afspraak. Gelukkig was dit geen probleem. Het gesprek stelde eigenlijk weinig voor want ik kreeg een opleidingsgids overhandigd en stond na 20 minuten weer buiten. Ik wil nu eerst de informatiebijeenkomst van Evean (de zorg) afwachten om daarna een keuze te maken. Ook wil ik nog met het UWV overleggen over een aantal zaken.
's Middags naar het afscheidsetentje geweest van Ria en Job in Utrecht. Het etentje met de collega's van Postkantoren aan de Oude Gracht in Utrecht was heel gezellig. Om kwart voor elf was ik weer thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten