zondag 7 augustus 2011

Zondag 7 augustus 2011

Gistermiddag naar een begrafenis geweest. Triest allemaal. Mooi was het dat er meer collega's van Postkantoren waren gekomen. Even bijpraten natuurlijk en het was gelijk weer "ouwe jongens krentenbrood".
Om die reden kon ik gisteren het wedstrijdverloop van de basketbalwedstrijd Frankrijk-Nederland niet volgen. Anne sms'te me toen ik al in de auto op terugweg was dat ze helaas verloren hadden maar toch - als 2e in groep D geeïndigd - naar de volgende ronde zijn met Oranje. In de volgende kwalificatieronde zijn ze ingedeeld in groep F met de eerste 3 ploegen uit groep C. Morgen (maandag 8-8) spelen ze tegen Servië (2e geworden in groep C) om vijf uur (ned.tijd), dinsdag (9-8) tegen onze zuiderbuurtjes België (nr.1 in groep C) om half één en tenslotte woensdag (10-8) spelen ze om half één (ned.tijd) tegen de dames van Italië (3e in groep C). Dan is het afwachten of ze doorgaan naar de kwartfinale. Lees meer http://u18women.fibaeurope.com/en/cid_Fl2zSEHHI4kx84gqwW40U3.pageID_uTZWJ-cpGNsFp3pqyF22F0.compID_uHP8sHguJSYAvKyuMkarZ1.season_2011.html

Op het sollicitatievlak heb ik slechts één sollicitatie gedaan;
1. Administratief medewerker bij een aannemersbedrijf in Amsterdam via Creyf's uitzendbureau / Jobselectie.nl. Dit is een vacature die mij wel aanstaat. Ik hoop daarom ook dat ik in ieder geval eens uitgenodigd voor een gesprek. We zullen het afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten