zondag 28 augustus 2011

Zondag 28 augustus 2011

Balen zeg, afgelopen vrijdag. Ik zou wat te horen krijgen over mijn sollicitatie bij het AMC, maar ik zat tevergeefs op een telefoontje te wachten. Daarom zelf maar even gebeld. Na de 2e keer kreeg ik een sms'je dat ik pas aanstaande maandag een terugkoppeling zal krijgen. Ik hoop dan maar dat van uitstel geen afstel komt.

Vanmorgen helemaal compleet nat geregend bij een bezoekje aan de Hazepolder-markt. Ik heb bewondering voor de mensen achter de kraampjes die er, ondanks het slechte weer, toch nog plezier in hadden.

Misschien vanmiddag weer eens vissen in de Purmerringvaart. Per slot van rekening heb ik niet voor niets sinds lange tijd weer eens een vispas aangeschaft.

Morgenochtend heb ik een afspraak bij de diabetes-verpleegkundige. Maar eens afwachten wat dat oplevert.

Nog geen reacties ontvangen van mensen die een konijntje willen hebben. Ze zijn alle 7 nog steeds beschikbaar, dus schroom niet en neem contact met ons op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten