woensdag 10 augustus 2011

Woensdag 10 augustus 2011

In de kwalificatieronde hebben de basketbalsters van Oranje onder 18 in Roemenie de eerste 2 wedstrijden verloren. Maandag tegen Servie werd het 51 tegen 60 en gisteren tegen onze zuiderburen werd met 71 tegen 54 verloren. Willen ze nu nog kans maken om verder te komen moet er in ieder geval vanmiddag tegen Italie gewonnen worden. Duimen maar!

Gisteren nog een sollicitatie gedaan,
1. Projectadministrateur in Amsterdam via Askjim.nl en Strictly people. Gistermiddag is er telefonisch contact geweest en ik ben voor vrijdagochtend uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek met een vertegenwoordiger van Strictly people in Hotel Breukelen. Ben benieuwd wat dit wordt.

Deze week een afwijzing ontvangen van Creyf´s uitzendbureau op de sollicitatie naar de functie van Administratief medewerker bij een aannemersbedrijf. Ik had me wel verheugd op een selectie, maar helaas. Ik heb nog even gebeld en ze vertelden me dat er ca. 50 sollicitanten waren en dat mijn CV toch nét niet aansloot bij wat ze zochten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten