vrijdag 5 augustus 2011

Vrijdag 5 augustus

Woensdag zou de stoffeerder langskomen om de trap te bekleden, maar dat ging niet door omdat hij het ondertapijt niet mee had. Communicatiefoutje met de leverancier! Gevolg is dat er pas voor de 17e een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Balen dus. Al die tijd zitten we dus met een kale trap. Dat is wel erg gehorig kan ik je vertellen.

Gisteren al naar de sportschool geweest omdat ik vandaag (vrijdag) naar Amsterdam wilde. Vanmorgen naar Amsterdam geweest met de bus en een bezoekje gebracht aan de boekenmarkt aan het Spui. Niet helemaal mijn genre wat er aan 2e hands boeken lag uitgestald.

Volgende week een afspraak met m'n werkcoach van het UWV. Ben benieuwd wat hier besproken gaat worden en welke akties er volgen.
Deze week een 2-tal sollicitaties gedaan;
1. Medewerker Projectadministratie in Amsterdam bij Exact via de Nationale Vacaturebank.nl. Hiervan heb ik ook een bevestiging ontvangen en hoop binnen 3 dagen opnieuw een reactie te ontvangen want anders kan ik er van uitgaan dat ik niet geselecteerd ben om verder te gaan.
2. Financieel adm. medewerker in Purmerend via Bananematch.nl / Unique uitzendbureau.

In Roemeniƫ wordt momenteel het EK (4 - 14 aug.) voor vrouwen onder 18 jaar basketbal gespeeld. Anne is daarbij aanwezig als fysiotherapeute van de nationale ploeg. Gisteren is de eerste poulewedstrijd tegen Tjechische dames gewonnen (69-81) en vandaag werden de Sloveense dames verslagen (49-42). Morgen (kwart voor 3 Ned.tijd) staat de laatste wedstrijd in poule D tegen Frankrijk op het programma.
http://u18women.fibaeurope.com/en/cid_Fl2zSEHHI4kx84gqwW40U3.pageID_13JSZm,xH0sqYWRseoicr1.compID_uHP8sHguJSYAvKyuMkarZ1.season_2011.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten