vrijdag 19 augustus 2011

Vrijdag 19 augustus 2011

Woensdag ben ik voor een sollicitatiegesprek geweest bij het AMC. Heb daar gesproken met de hoofd Projectcontrol en het hoofd van de Projectadministratie. Zelf vond ik dat het gesprek wel goed ging. Het was heel ontspannen en ongedwongen. Je weet natuurlijk nooit wat ze aan de andere kant van de tafel precies van je willen horen, dat is afwachten. In ieder geval ben ik niet direct afgevallen want eind volgende week zullen ze via Strictly People mij op de hoogte stellen van een eventueel vervolg.

Op dag 5 van de kleine konijntjes heb ik deze foto gemaakt. Een klein kaal beestje, veilig in de handen van Matthijs. Mocht er al interesse zijn in één of meer van de kleintjes, dan kun je contact met ons opnemen. Maar let op, pas na 5-6 weken mogen de kleintjes bij de moeder weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten