maandag 15 augustus 2011

Maandag 15 augustus 2011

De Oranje-dames zijn op het EK in Roemenïe nog als 5e geëindigd. Gisteren versloegen ze de dames van Polen in de strijd om de 5e en 6e plek, met 80-62. Vanavond komen ze weer terug op Schiphol. Samen met Pris gaan Corrie en ik Anne ophalen.

Na een heel leuk bezoekje aan Artis, gisteren met Corrie, wachtte ons thuis een grote verrassing.
Stevie, ons kleine grijze konijntje, blijkt namelijk tóch een mannetje te zijn. Matthijs en Eline vonden in het hok Pluis samen met 7 (!!) kleintjes. Pluk kan de vader niet zijn omdat die namelijk al "geholpen" is. Dus.....
Het resultaat is op de foto te zien, of ook eigenlijk niet door al die zwarte haren.
Gevolg van dit alles is dat "mamma" Pluis weer in de kooi binnen zit en de 2 heren zitten buiten in de ren. Zoals gezegd, een grote verrassing, maar toch ook wel weer heel leuk. Nu maar afwachten of de kleintjes allemaal in leven blijven en we straks - na 5-6 weken - ze een goed thuis kunnen bezorgen. Mocht er al interesse zijn kan er ook nu al gereageerd worden.

Vanmorgen ben ik teruggebeld door de contactpersoon van Strictly for People. Hij was tevreden over het gesprek van vrijdagmorgen, maar twijfelde of ik de juiste kandidaat zou zijn voor de functie in het AMC. De manager heeft toch, naar aanleiding van de profielschets die was gegeven door Strictly for People, mijn CV opgevraagd en zal deze vanmiddag bespreken op de afdeling, tesamen met de CV's van andere kandidaten. Afwachten maar. Daarnaast blijft Strictly for People ook zoeken naar werk voor mij. Zodra ze wat hebben zoeken ze weer contact met me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten