maandag 29 augustus 2011

Maandag 29 augustus 2011

Helaas, helaas. Vanmiddag ben ik gebeld met de mededeling dat ik niet in aanmerking kom voor de functie van projectadministrateur bij het AMC. Hoewel van de kant van het AMC het sollicitatiegesprek ook als plezierig en goed was ervaren, waren er kandidaten die naar hun oordeel beter zouden passen in het team. Er zit niets anders op dan verder te zoeken.

Vanmorgen bij de diabetes-verpleegkundige geweest. Gelukkig zijn de bloedwaarden niet zodanig - de laatste meting (juni 2011) was al beter dan die van oktober 2010 - dat ik medicijnen zou moeten slikken. Dit komt vooral omdat ik in die periode een aantal kilo's ben kwijtgeraakt en vanaf maart 1x per week naar de sportschool ga. Ik blijf wel onder controle bij de huisarts. Eind november moet ik weer terug komen.

Vandaag het volgende bericht via email-alert ontvangen;

Bouw toont omzetherstel

|  Laatst gewijzigd:29-08-2011 11:39  |  Joost Zwaga  | 


De Nederlandse bouwsector heeft zich in de eerste helft van dit jaar hersteld. Gestimuleerd door het zachte winterweer steeg de bouwomzet met 6 procent. 
Lees meer ... http://www.cobouw.nl/nieuws/algemeen/2011/08/29/bouw-toont-omzetherstel-in-eerste-helft-2011
Misschien toch een beetje meer hoop op een baan in de sector die ik graag wil?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten