woensdag 25 mei 2011

Woensdag 25 mei 2011

Vandaag weer een heleboel vacatures om door te nemen. Wat opvalt is dat er steeds meer vacatures tussen staan die al langere tijd open staan en waarvoor dus kennelijk nog geen goede kandidaat is gevonden. Ik doe gewoon of ik gek ben en solliciteer gewoon weer ondanks dat ik in een eerder stadium al een afwijzing heb ontvangen. Misschien glip ik er dan deze keer wél door.

Een 3-tal sollicitaties gedaan. De eerste is een functie als Financieel Administratief Medewerker bij Tortus (vac.nr 3725) via Jobselectie/John Cradock/UWV ref.1017081. Ook al een bevestiging ontvangen. De sollicitatie is doorgestuurd naar het bedrijf. Als er binnen 2 weken geen reactie komt dan kan ik zelf contact opnemen met het bedrijf. Ook gesolliciteerd naar Medewerker Financiële Administratie Amsterdam (met projectadministratie) via MT&V finance A47007 (Eline Haex). Het betreft hier een technisch bedrijf.
Als derde een functie in projectadministratie Bouw (50K), óók van MT&V A46755 (Christina Nijenhuis). Deze laatste vacature heb ik al meer langs zien komen en ook al een keer op gereageerd, maar toen afgewezen.

Lekker luieren vandaag want het is mooi weer. Ben weer in een mooi boek bezig van Michael Conneley; "Stroomversnelling".

Morgen - en ik hoop dat het dan ook mooi weer is - is er weer de Matsmarkt in Purmerend. Ik ga de markt aflopen op zoek naar 2e hands boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten