dinsdag 24 mei 2011

Dinsdag 24 mei 2011

De afgelopen dagen een 2-tal sollicitaties gedaan via internet. De éém via Jobbrokers.nl als projectadministrateur bij een aannemeningsbedrijf. De andere bij Cordaan in Amsterdam. Ook dit voor een functie als projectadministrateur.

Bevestiging ontvangen via de email van de ontvangst van mijn sollicitatie + CV naar een allround administrateur via Page personnel. De spullen zijn doorgestuurd naar de betreffende consultant. Vervolgens is het afwachten of hij/zij van mening is dat mijn profiel voldoende aansluit om me voor een gesprek uit te nodigen. Als ik na 2 dagen nog niets heb gehoord, mag ik ervan uit gaan dat ik niet geselecteerd ben. Afwachten dus maar.

Anne heeft me geholpen om muziek op m'n ipod te zetten en ook nog eens het plaatje van het album erbij te zoeken op internet.

Vandaag met Corrie naar de markt geweest en verschillende boodschappen gedaan.

Vrijdag zeker met Anne naar het Olympisch stadion. Misschien gaat Priscilla ook nog mee als ze vrij kan krijgen.

As. zaterdag vanaf zes uur de afsluitende bbq bij Fortuna Wormerveer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten