donderdag 19 mei 2011

Donderdag 19 mei 2011

Afwijzing ontvangen ("Helaas moet ik u mededelen dat ik inmiddels in contact ben met kandidaten die beter aansluiten op het door de opdrachtgever gewenste profiel. Daarom zal ik de procedure niet met u voortzetten") van office manager van MT&V omtrent sollicitatie. Enerzijds is het goed dat er een reactie komt naar aanleiding van de sollicitatie - meestal hoor of zie je er nooit meer wat van - maar anderzijds zou het nóg beter zijn als ze dan ook een referentienummer en/of kenmerk meesturen.

Vanmorgen maar eens gebeld met Tempo Team wanneer ik langs kan komen voor een afspraak. Ze bellen me terug.

Over de sollicitatie van gisteren (Vitae) een email ontvangen dat de functie inmiddels is ingevuld. Jammer.

Ingeschreven bij NationaleStagebank.nl  
Door het speciale zoeksysteem van de website brengt NationaleStagebank.nl de stages van honderden directe werkgevers, werving- en selectiebureaus, vacaturesites en stagesites bij elkaar.

Straks om half 2 naar de speeddate van uitzendorganisatie in het kantoor van UWV.
Gelijk ook de geleende CD's even terugbrengen naar de bibliotheek.

's Middags tijdens de speeddate bij het UWV gesproken met intercedenten van PDZ uitzendbureaus (Zaandam), Luba Uitzendbureau (Zaandam, Medemblik) én Tempo Team (uit Purmerend). Alle drie konden niet direct vacatures voor me opsommen. Ik heb wel mijn CV achtergelaten en zal mogelijk nog teruggebeld worden als blijkt dat ze toch nog iets gevonden hebben.
Ook nog even snel een paar extra kopietjes gemaakt van m'n CV in het kantoor van het UWV zodat ik dat thuis niet hoef te doen.
Bij de bibliotheek de CD's weggebracht en ook weer 2 boeken van Michael Connelly "gescoord" voor 1 Eur per stuk.

Corrie moet tot en met zondag werken. Ze heeft er 2 dagen bij gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten