dinsdag 31 mei 2011

Dinsdag 31 mei 2011

Ik had uitstel tot 1 sept. aangevraagd en gekregen voor de belastingaangifte 2010 omdat het jaar 2009 nog niet afgerond was. Gisteravond nog even langs geweest bij de FNV belastingservice voor de afwikkeling van 2009. Dit ging goed, alleen was het wel lang wachten op je beurt. Ik heb vandaag zelf de aangifte over 2010 gemaakt en opgestuurd. Krijgen toch weer een paar pegeltjes terug, áls ik het goed berekend heb.

Vandaag weer een sollicitatie gedaan. Dit keer gaat het om een functie als Projectadministrateur bij "een grote speler in de bouwsector" in Utrecht via Continu.nl. Het is wel een functie op HBO-nivo. Ben toch benieuwd of ik weer eens een positieve reactie krijg en voor een kennismakingsgesprek langs mag komen.

Bij de post zat een brief van de bloedbank - ben al jaren bloeddonor namelijk - dat er teveel vetten in m'n bloed zitten. Maar weer eens bloedprikken dan en langs de huisarts. Ik moet me er maar niet al te druk om maken omdat ik toch al een paar jaar medicijnen slik voor cholesterol. Misschien moet dit aangepast worden? Ik zie wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten