donderdag 26 mei 2011

Donderdag 26 mei 2011

Wat een wind vandaag. Er was vandaag niet veel te beleven op de Matsmarkt. Over het algemeen kleding en oude spulletjes, maar weinig 2e hands boeken. Jammer dus.

Een afwijzing ontvangen ("Helaas moet ik u mededelen dat ik inmiddels in contact ben met kandidaten die beter aansluiten op het door de opdrachtgever gewenste profiel. Daarom zal ik de procedure niet met u voortzetten.")  voor de sollicitatie op medewerker financiĆ«le administratie bij een technisch bedrijf. Zie de blog van gisteren. Dan blijven er toch nog een paar over waar ik nog geen reactie op heb ontvangen.

Vandaag een sollicitatie gedaan naar de functie van Financieel Administratief medewerker via Unique uitzendburo ID66937. Het is een baan in de gezondsheidszorg / Welzijn sector. De bevestiging is ook al binnen. Ze zullen misschien nog contact met me opnemen.

Gisteren nog contact gehad met TASK omdat ze de ontslagvergoeding niet goed hadden verwerkt. Jaap zal hier nog op terug komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten