woensdag 18 mei 2011

Woensdag 18 mei 2011

Eerst op de fiets naar de markt (Meerland) geweest om sinasappelen te kopen. Zien er prima uit, nu de smaak nog. Beter als die rommel van Deen.

Dan een tijdje weer achter de computer om vacatures door te nemen.
Sollicitatie gestuurd voor een functie van "proactieve projectadministrateur" bij Vitae, een prominente speler in de installatietechniek. (Financialjobcentre.nl)
Ook al een bevestiging ontvangen via de email. Na 2 weken hoor ik of ik wel of niet geselecteerd ben.

Vanmiddag weer een poging wagen bij Tempo Team. Ze zullen nu toch wel open zijn?

Oók vanmiddag de filmcamera, met bandje en al, wegbrengen. De bedoeling is dat het bandje op een DVD gezet gaat worden.

Nou ja zeg, wéér is de deur dicht bij Tempo Team. Volgende keer ze eerst maar bellen voor een afspraak om niet weer voor een gesloten deur te komen staan.

Via de email een afwijzing ("Op basis van jouw gegevens zie ik op dit moment onvoldoende aanknopingspunten om met je in gesprek te gaan") ontvangen van MT&V over de sollicitatie naar de functie van projectadministrateur bij een aannemer in de regio Alkmaar. Ik heb dit keer wel een email teruggestuurd met de vraag of ze misschien wat concreter kunnen aangeven wat er aan mijn sollicitatie mankeert. Ben benieuwd af ze zullen reageren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten