vrijdag 9 december 2011

7 - 9 december 2011

Woensdagavond van de Beatlesfanclub nu maar één artikel ontvangen. Het was een hele klus om de vertaling op tijd klaar te hebben, maar toch is het me weer gelukt. Bertus had me voor de zekerheid nog even gebeld of het me wel zou lukken voor de deadline van 6 uur. Op dat moment was ik juist bezig met de laatste check van het artikel. Lees hier het artikel http://www.beatlesfanclub.nl/nieuws-mainmenu-47/7680-yoko-ono-inspireert-lokaal-geproduceerde-tekenfilm

Donderdag was de 5e en laatste bijeenkomst bij het UWV over netwerken voor 45-plussers. De onderwerpen die we besproken waren dit keer, de wet PAWA (PAssend WerkAanbod) en "hoe begin je een eigen bedrijf" (ZZP).
Daarna met Matthijs - gelukkig was hij op tijd thuis vanaf zijn stageplek bij de Nederlandse Bank in Amsterdam - voor halfjaarlijkse controle bij de tandarts. Bij Matthijs waren er geen bijzonderheden maar ik moet as. maandag terugkomen omdat er een stukje van één van mijn kiezen is afgebroken.

Vrijdagochtend voor contactlenzen controle geweest. Alles was gelukkig in orde. Aansluitend de weekboodschappen gedaan bij Deen en Deka.
Vrijdagmiddag lekker samen met Anne naar de sportschool geweest.

Deze week één sollicitatie gedaan bij de gemeente Amsterdam naar een functie als medewerker financiële administratie. Ik heb er nog geen reactie op gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten