vrijdag 16 december 2011

12 - 16 december 2011

Maandag moest ik terug naar de tandarts om een kies te laten vullen. Stom dat ik te laat kwam op de afspraak. Uiteindelijk kwam dat nog goed omdat er bij de tandarts iemand tussendoor moest worden geholpen.

Dinsdag ben ik naar de eindejaarsbrunch geweest in Rotterdam van (oud)collega's van Postkantoren. De opkomst was groot en het was een hele leuke ervaring om de collega's weer eens te zien en te spreken. Sommigen had ik al 10 jaar niet meer gezien. Het zal me niet verbazen als er volgend jaar weer een bijeenkomst zal zijn. Of dit dan ook weer in Rotterdam zal zijn moeten we natuurlijk afwachten, maar iedereen was hierover naar mijn idee meteen enthousiast. O ja, het eten was geweldig lekker!

Woensdag weer 3 artikelen ontvangen van de Beatlesfanclub om te vertalen.
Het was een dag te vroeg dit keer omdat donderdag eigenlijk mijn "vertaaldag" is. Lees meer ... http://www.beatlesfanclub.nl/nieuws-mainmenu-47/7704-paul-mcartney-speelt-voor-een-volle-bak-in-helsinki


Donderdagmiddag heb ik voor vrijwilligers en mantelzorgers in een wijkcentrum in Purmerend, samen met nog 7 masseurs, een onderarm en handmassage verzorgd. De mensen waren enthousiast en sommigen kwamen zelfs 2 en 3 keer voor een massage. Voor mij was het wel wennen. Ik heb ter voorbereiding de handleiding nog eens gelezen, video's bekeken en nog even geoefend. Ik vond dat het goed ging en heb leuke gesprekken met de mensen gevoerd en ze vonden ook allemaal dat ik ze goed had behandeld.

Deze week ben ik door een recruiter via de email gevraagd of ik nog beschikbaar was. Het ging om een functie bij een aannemer in Wormerveer. Omdat de functie eisen voor mij te hoog liggen en het om een leidinggevende functie gaat, is er geen vervolg gekomen op deze vacature.
Zelf heb ik ook nog twee sollicitaties gedaan.
Eén als medewerker onderhoudsadministratie bij een vastgoedbeheerder in Amsterdam.
De tweede gaat om een tijdelijke functie (2 maanden) als financieel-administratief medewerker bij de RAI in Amsterdam. Hierover ben ik trouwens vandaag nog gebeld door Randstad. De contactpersoon had nog een paar aanvullende vragen naar aanleiding van mijn sollicitatie. De bedoeling is dat ze mijn CV aanbieden aan de RAI. Dan is het afwachten of ze mij, uit de vele sollicitanten, interessant genoeg vinden om me uit te nodigen voor een gesprek. Volgende week woensdag zal ik op de hoogte worden gebracht door Randstad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten