vrijdag 23 december 2011

19 - 23 december 2011

Maandagochtend de jaarlijkse controle gehad van de CV-ketel. We kunnen de winter er gelukkig weer mee door.
Dinsdag weer met m'n moeder de wekelijkse boodschappen gehaald bij Deen op Marken.
Woensdag zou ik misschien gebeld worden door Randstad over de sollicitatie bij RAI Holding in Amsterdam. Omdat ik niets gehoord had en het ook donderdag "stil" bleef, heb ik vrijdagochtend zelf maar eens gebeld. In eerste instantie kon de contactpersoon me daar geen nieuws over vertellen, maar tijdens ons telefoongesprek kwam er een email van de RAI binnen bij Randstad waarin zij mededelen dat ze pas in de eerste week van het nieuwe jaar - in verband met de eindejaarsdrukte - weer eens tijd hebben om verder te gaan met de sollicitatieprocedure. Ik heb daarom maar direct aangeboden om een handje te komen helpen. Ik weet nu niet of Randstad - ze vonden het overigens een prima suggestie van me - nog iets hiermee gaat doen. Afwachten maar..... of misschien RAI zelf eens bellen?
Afgelopen dagen verder geen sollicitaties gedaan.
Donderdag de kerstmusical van buurmeisje Amber (zie foto) bijgewoond op school.
Vrijdagmiddag weer lekker naar de sportschool geweest. Alleen is het jammer dat de wekelijkse sportschoolbezoekjes tot nu toe (nog) niet het gewenste effect hebben gehad op mijn gewicht, spier- en vet percentage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten