zondag 12 augustus 2012

6 augustus - 12 augustus 2012

Maandag (6-8) weer eens een sollicitatie via internet verstuurd voor een functie van projectadministrateur in Amsterdam.
Dinsdag (7-8) naar de markt geweest en bij de Hema een nabestelling gedaan van foto's die Hennie in Frankrijk had gemaakt. Corrie is weer opgeroepen voor een gezinnetje en is in ieder geval voor 5 dagen aan het werk, misschien zelfs 7.
Bij de Olympische Spelen is er goud bij het turnen (Epke) en windsurfen, maar ook zilver voor de Oranje landenploeg (met Anky) bij de paardendressuur. Anne is in de nacht van dinsdag op woensdag thuis gekomen vanuit Spanje. Woensdag moest ze gelijk weer aan het werk in Amsterdam. Vrijdagochtend gaat de weer op stap, dit keer voor 2 dagen naar België. Ik ben naar het gemeentehuis geweest om een uittreksel uit het bevolkingsregister te halen. Ook pasfoto's laten maken. Twee pasfoto's en het uittreksel moet ik straks inleveren bij de start van de opleiding tot Beveiliger. 's Middags weer hard gelopen langs de ringvaart. Dit keer 6,04 km in 42 minuten en 52 sec.
's Avonds winnen de Oranje hockey vrouwen moeizaam van Nieuw Zeeland en spelen vrijdagavond de finale tegen de dames uit Argentinïe.
Donderdagochtend ben ik bij een abonnee van WonenPlus geweest om een vliegengordijn op te hangen. 's Middags naar Marken om boodschappen te doen met m'n moeder.
Ik krijg leuke reacties van mensen die ik via LinkedIn heb verteld over de opleiding die ik ga doen. De Oranje hockey heren verpletteren de Engelsen met 9-2 in de halve finale. Zij spelen nu zaterdagavond tegen Duitsland in de finale.
Vrijdagochtend is Anne vroeg vertrokken met een grote VIP personen busje naar Namen (België) met de basketbal meiden. Matthijs is vrij vandaag en Corrie is werken. Ben op de fiets naar de Hema geweest om de nabestelling op te halen en om voer en zaagsel voor de konijnen te kopen. De hockey dames winnen de finale tegen de Argentijnse dames.
Zaterdag (11-8) eerst voor WonenPlus een lampje in de keuken opgehangen. Het rondje hardlopen kon ik vandaag helaas niet afmaken omdat ik last kreeg van m'n achillespees. Het laatste stuk heb ik daarom maar gewandeld en direct bij thuiskomst Spiroflor op m'n been gesmeerd. 's Avonds verliezen de hockey heren de  Olympische finale van Duitsland en moeten genoegen nemen met het zilver.
Anne is vannacht thuisgekomen met de VIP-bus uit België. Corrie is druk met de was zodat die nog lekker buiten in het zonnetje kan drogen. Morgen gaat Anne weer op pad en dan is het voor 2 weken naar het EK onder 20 in Hongarije. Matthijs vertrekt morgenochtend ook. Hij gaat samen met Tom met de trein voor een paar dagen naar Berlijn. Vandaag de laatste dag van de Olympische Spelen in Londen. Ben benieuwd naar de slotceremonie. Paul McCartney zal ook weer gaan optreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten