zondag 19 augustus 2012

13 augustus - 19 augustus

Matthijs is vanmorgen (13-8) opgehaald door Tom en z'n vader. Met een busje gaan ze naar Hilversum NS en daar vandaan gaan ze met Hispeed naar Berlijn. Ik ben met Anne om nog spullen op te halen voor de reis naar het EK basketbal in Hongarije. Daarna naar Schiphol om Anne, met nog 2 meiden van het team, af te zetten en tegelijk uit te zwaaien. Dus op één dag ineens beide kids weg.
Dinsdag (14-8) krijg ik 2 klussen van WonenPlus. Bij één abonnee ben ik langs geweest. Omdat voor deze klus nog spullen gekocht moeten worden, maak ik een nieuwe afspraak met haar voor volgende week.
De buurtjes komen weer thuis van vakantie en wij trakteren ze op patat, kip en sla.
Woensdag (15-8) zijn Matthijs en Eline 2 jaar samen, maar nu even niet omdat Eline met haar vriendinnen in Bulgarije op vakantie is en Matthijs met Tom in Berlijn verblijft. Oranje verliest 's avonds van België met 4-2.
Donderdag (16-8) bij een abonnee van WonenPlus een nieuwe tuinafscheiding gemaakt. 's Middags bij een gratis taxatie voor munten en postzegels geweest in Purmerend. Er was veel belangstelling want de wachttijd liep op tot bijna 2 uur. En als dan het resultaat van de taxatie ("wat de gek er voor geeft") niets oplevert, dan is het wel een beetje zuur.
Via de email van GUARD nog meer informatie ontvangen over de introductie avond van volgende week woensdag. 's Avonds winnen de basketdames in Hongarije hun eerste duel van Italië (72-67).
Vrijdag (17-8) is het opnieuw heerlijk weer en ga ik met Corrie de weekboodschappen doen. 's Middags naar de sportschool. Omdat ik een paar dagen rust heb gehouden met m'n achillespees, ben ik benieuwd hoe het zal gaan op de loopband. Na 19 minuten begon ik er helaas toch weer last van te krijgen en moest direct stoppen. Een teleurstelling natuurlijk omdat ik juist dacht dat ik er klaar voor was. Wél kon ik op de fiets, op de cross-walk en natuurlijk aan de toestellen mijn tijd vol maken.
's Avonds verliezen de basketbal dames van Polen hun 2e EK wedstrijd.
Op zaterdag weer boodschappen gedaan met m'n moeder. Corrie is voor 5 dagen opgeroepen.
's Middags 19.83 km gefietst in 1:11:31. Hierbij had ik geen last van mijn achillespees. 's Avonds bij Nico en Carola uitgenodigd voor een BBQ. Later die avond ben ik naar Hilversum gereden om Matthijs en Tom op te halen van de trein. Om half 12 waren we weer thuis.
Zondag (19-8) is het weer snikheet (warmste tropische weekend sinds 1994). Corrie is naar haar werk en ik heb 17.13 km gefietst in ruim één uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten