vrijdag 27 april 2012

23 - 26 april 2012

Maandag (23-4)
Vandaag is het 2 jaar geleden dat neef Jan plotseling overleed.
Matthijs heeft afgelopen weekend 2e hands een groot bureau gekocht. Het oude bureau heb ik vandaag bij de milieustraat gebracht. Per ongeluk sneed ik mezelf daar lelijk in m'n vinger en dat bloede flink. Een pleister hielp niet, daarom ben ik maar even naar de huisarts gegaan. Daar werd ik vakkundig verbonden en kreeg voor de zekerheid ook nog een tetanusprik.
Dinsdag (24-4)
Anne is jarig vandaag, ze is 23 jaar.
Vanmorgen al vroeg naar Marken om mijn moeder op te halen. Eerst gaan we langs het gemeentehuis van Waterland en daarna direct door naar het ziekenhuis in Purmerend voor controle.
Aan het begin van de middag bezoek gehad van een verkoper van Knipping voor het maken van een offerte voor kunststofkozijnen.
Vanmiddag 2x gebeld door Manpower uitzendbureau uit Alkmaar over mijn sollicitatie naar projectadministrateur in Heerhugowaard. Ben toch benieuwd wat dit gaat worden.
's Avonds gezellig met z'n negenen om tafel, lekker hamburgers gegeten - natuurlijk vanwege de verjaardag van Anne.
Die avond slaagt Barcelona er niet in om de finale te halen van de CL.
Donderdag (26-4)
Met Corrie naar het ziekenhuis geweest om een thorax foto te maken. Ze loopt al veel te lang met haar verkoudheid. Van de huisarts heeft ze opnieuw een antibiotica kuur gekregen. Ook zal ze nog bloed moeten prikken.
Vrijdag (27-4)
Corrie is vanmorgen wezen bloedprikken.
's Middags weer lekker naar de sportschool geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten