vrijdag 6 april 2012

1 april - 6 april 2012

Zondag (1-4)
Vandaag 'n tijdje bezig geweest op de computer met het minischoolvoetbal en het PUEFA toernooi.
Hennie, die sinds gisteren al bij ons is, gaat op de fiets naar de Purmaryn. Ze gaat een concert bijwonen van Ierse tenoren.
Corrie is aan het werk.
Anne heeft een team uitje met karten en eten.
Matthijs en Eline zijn uit geweest in Amsterdam en luieren de hele dag een beetje.
Dinsdag (3-4)
Vandaag op Marken bij mijn moeder 2 struiken uit de tuin verwijderd. Het tuinafval heb ik meegenomen om direct bij de Milieustraat af te leveren.
Woensdag (4-4)
Een afwijzing ontvangen van een sollicitatie naar administrateur in Purmerend.
Via de post een uitnodiging ontvangen voor een digitale intake voor de opleiding van Verzorgende. Dit is de eerste stap in de sollicitatieprocedure naar een leer/werk baan bij Evean. Volgende week zal de intake plaatsinden in het ROC in Zaandam.
Donderdag (5-4)
In de middag naar de bloeddonatie geweest. Helaas mocht ik deze keer niet doneren omdat mijn bloedruk niet in orde was. Volgende week moet ik hiervoor langs de huisarts voor controle.
Eén artikel van de BFNL gehad. Nu volgt 2 weken "vakantie" omdat de webmaster voor een knie operatie in het ziekenhuis wordt opgenomen.
Voor WonenPlus bij een abonnee geweest om haar TV te programmeren. Helaas lukte het me niet om haar te helpen. Wél kreeg ik de hele familiegeschiedenis te horen.
's Avonds nog bij de fc Purmerend geweest om te helpen bij de voorbereidingen voor het minischoolvoetbaltoernooi van morgen.
Vrijdag (6-4)
Vandaag de hele dag bij het minischoolvoetbaltoernooi geweest. In de ochtend waren het de jongens van de groepen 3,4,5 en 6 en 's middags waren de meisjes aan de beurt.
Gelukkig is het de hele dag droog geweest en zelfs deed het zonnetje z'n best.
Anne is vandaag voor 10 dagen weg met jong Oranje volleybal naar Italïë voor een voorbereidingstoernooi en het EK kwalificatietoernooi in de Oekraïne. De komende dagen meer hierover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten