dinsdag 8 mei 2012

28 april - 7 mei 2012

Zaterdag (28-4)
Per post een afwijzing ontvangen van de Kroonenburg Groep over de sollicitatie naar administratief medewerker ("Helaas behoort u niet tot de geselecteerde kandidaten")
's Middags nog visite voor de verjaardag van Anne.
Om middernacht Matthijs, Eline en Stefan met de auto opgehaald bij HMH in Amsterdam Zuidoost na een concert. Om half twee lag ik weer in bed.
Zondag (29-4)
Vandaag is Ajax officieus kampioen geworden door een 1-2 overwinning op fc Twente in Enschede.
Corrie is weer begonnen in een kraamgezin. De buurtjes zijn vandaag met de caravan vertrokken naar de Veluwe voor de Mei-vakantie.
Maandag (30-4)
Koninginnedag! Prachtig weer.
Vanmorgen naar de vrijmarkt in het Leeghwaterpark geweest en aansluitend naar 't stadje. In totaal heb ik vier boeken kunnen kopen. Totaal € 3,50.
's Middags lekker achter in de tuin van 't zonnetje genoten.
Anne en Matthijs zijn aan 't feesten en Corrie is werken.
Woensdag (2-5)
Weer een mooie dag.
In de ochtend naar Marken geweest en daar de spelletjeskast opgeruimd bij m'n moeder. Veel spul heb ik direct naar Noppes gebracht.
Tot mijn verbazing en teleurstelling een afwijzing ontvangen van Evean over mijn sollicitatie naar leerling verzorgende. Er was een grote hoeveelheid aanmelding volgens hun en ze hebben de meest geschikte kandidaten geselecteerd. De keuze is dus helaas niet op mij gevallen. Er is nog een mogelijkheid om een nadere toelichting te krijgen op de afwijzing. Volgende week dinsdag kan ik hierover telefonisch contact opnemen met Evean. Dat zal ik ook zeker doen, want de teleurstelling is best groot.
Ik heb wel gelijk via internet een open sollicitatie bij de Zorgcirkel ingediend. Dat is namelijk een vergelijkbare organisatie als Evean, goed beschouwd dus eigenlijk de concurrent.
Ajax is nu officieel kampioen van Nederland.
Donderdag (3-5)
Na een onderbreking van een paar weken weer eens een artikel vertaald voor de Beatlesfanclub.
Samen met Corrie bij de Aldi boodschappen gedaan.
Omdat ik al een paar dagen last heb van kiespijn heb ik toch maar de tandarts gebeld voor een afspraak. Morgenmiddag kan ik daar al terecht.
Van de Zorgcirkel een ontvangstbevestiging ontvangen. Ik zal later nog een reactie krijgen op de sollicitatie.
Vrijdag (4-5)
's Middags een afspraak bij de tandarts. Er bleek een behoorlijke ontsteking te zitten en de tandarts besloot daarom eem zenuwbehandeling te doen en een noodvulling te plaatsen. Volgende week donderdag moet ik terugkomen om de klus af te maken.
's Avonds bezig geweest stripboeken en kinderboeken, die bij mijn moeder vandaan komen, op Marktplaats en Facebook te zetten.
Zondag (6-5)
Helaas lukt het de dames van Purmerend niet om de laatste wedstrijd van de competitie te winnen. Door het gelijke spel (1-1) tegen de dames van Limmen kunnen ze alleen nog via de nacompetitie kans maken op promotie naar de 2de klasse.
Zie foto's van de wedstrijd http://www.mijnalbum.nl/Album=X8WSE6FE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten