vrijdag 6 januari 2012

1 - 6 januari 2012

Dinsdag. 
Flinke storm, met zeer veel regen. Ik ben dus veel binnen en heb me op sollicitatie vlak 2x laten gelden.
De eerste was naar de functie van luchthavenbeveiliger op Schiphol en de tweede naar de functie van projectadministrateur met SAP-ervaring.
Van de sollicitatie luchthavenbeveiliger kreeg ik al na één dag een afwijzing. Als reden werd opgegeven dat mijn sollicitatie "onvoldoende aanknopingspunten" geeft om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Mijn indruk is dat het niet zo makkelijk is om "een andere richting" te kiezen, vooral als je al zolang - zoals ik - binnen hetzelfde werkveld werkzaam bent geweest. Ik zal me de komende tijd er maar eens in gaan verdiepen hoe je daarmee om moet gaan en vooral wát je er allemaal aan zou kunnen doen.


Vrijdag.
's Ochtends weer lekker een uurtje naar de sportschool geweest. In het vervolg gaat Corrie ook gezellig mee.

Van Randstad uitzendbureau een teleurstellend mailtje ontvangen dat de sollicitatie naar de functie van financieel administratief medewerker bij RAI Holding in Amsterdam niet door gaat. Als reden wordt door RAI opgegeven dat ik  voor deze functie 'te zwaar' ben, dus teveel ervaring heb. Ze kiezen dan voor een kandidaat die meer uitdaging vindt in dit werk.
Flauwekul als je het mij vraagt. Ik kies er toch zeker zélf voor om te solliciteren op een dergelijke functie. Bovendien gaat voor mij "werk boven inkomen". Ook hiermee zal ik de komende tijd aan de slag gaan.


Voor volgende week vrijdag een uitnodiging ontvangen voor een evaluatiegesprek met het UWV. Ben benieuwd wat dit nog zal opleveren. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten