dinsdag 15 november 2011

Dinsdag 15 november 2011

O ja, dat ben ik nog vergeten te vertellen vorige week. Sinds vorige week doe ik namelijk vrijwilligerswerk voor de Beatles Fanclub. Eén keer per week ontvang ik via de email een paar artikelen in het engels. De bedoeling is dat deze artikelen vertaald worden in goed nederlands. Vorige week was het dan de eerste keer. Ik was op tijd met het inleveren van de 3 vertalingen, maar het kostte nog wel de nodige moeite. In de terugkoppeling was de coördinator van de Beatles Fanclub tevreden en had slechts 2 kleine aanpassingen verricht. Ben benieuwd waar ze deze week mee komen.

Dinsdag 15 november;
Vanmorgen naar de markt geweest. Bij Kruidvat, Trekpleister en Blokker geweest voor een paar boodschappen.
's Middags met de bus naar Amsterdam voor een afspraak - een "koers"gesprek zoals ze dat noemen - met Vitae. Het gaat om een vacature als projectadministrateur bij een woningcorporatie in Amsterdam. Het was een prettig gesprek en is het nu de vraag of ik een goede indruk heb achtergelaten zodat ze mij misschien zullen voordragen voor de vacante functie. Waarschijnlijk zal ik pas in de loop van volgende week - of eerder als het mogelijk is - van ze vernemen wat het wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten