zondag 6 november 2011

31 oktober - 5 november

Maandag 31-10;
Vandaag met m'n moeder voor allerlei controles in het Waterlandziekenhuis geweest. Eerst bloedprikken en röntgenfoto's maken en daarna een consult voor hartfalen en één voor controle van de pacemaker. Alles was gelukkig goed en is het nu vooral een kwestie van flink aansterken voor m'n moeder. We gaan nu ook een rollator voor haar regelen via de thuiszorg zodat ze met lopen iets meer zekerheid en stevigheid heeft en af en toe ook even kan gaan zitten.
Woensdag 2-11;
Corrie is jarig. Ze is 55 jaar geworden. Mijn moeder is op visite. Ze was blij verrast toe we op een zeker moment met de rollator op de proppen kwamen. Ze dacht dat we er eerst nog één moesten uitzoeken bij de thuiszorgwinkel, maar ik had de rollator dinsdag namelijk al opgehaald en in de huiskamer gestald. Klaas was ook even komen kijken omdat hij ook nieuwsgierig was naar moeders reactie.
In de thuiszorgwinkel liep ik toevallig nog een vader tegen het lijf die een paar dagen geleden nog een konijntje had opgehaald bij ons. De kleine maakt het gelukkig goed.
Donderdag 3-11;
Van één tot vier uur deelgenomen aan een UWV-workshop, netwerktraining voor 45+. We waren met z'n zessen. De bedoeling is de mogelijkheden en kansen die "het netwerken" (social media) met zich meebrengen zo goed mogelijk te benutten en in de praktijk brengen om zodoende aan een nieuwe baan te komen. Ik ben benieuwd wat deze workshop aan nieuwe inzichten gaat opleveren.
Toen ik na de workshop thuiskwam bleek dat ik gebeld was door een recruiter die misschien een baan voor me heeft in Zaandam. Wim van Nobelen, van Strictly for People, had mijn CV naar hem doorgestuurd. Morgen zal ik hierover contact opnemen.
Vrijdag 4-11;
Vanmorgen een telefoontje gepleegd over de vacature in Zaandam. De vacaturetekst had ik via de email ontvangen dus kon ik me goed voorbereiden op het gesprek. Na een kort gesprek was de conclusie dat mijn CV naar het bedrijf (in de it-sector) gestuurd zal worden met een positieve aanbeveling. In de loop van volgende week zal ik een terugkoppeling kunnen verwachten. Spannend dus.
Het was eerst nog de bedoeling om 's middags naar een banenbeurs te gaan in Amsterdam, maar daar was helaas geen tijd voor. Volgende keer beter.
's Middags wél lekker naar de sportschool geweest.
Zaterdag 6-11;
Vandaag nog visite voor de verjaardag van Corrie. Hennie blijft een nachtje slapen. Leuk. Else en Nico zijn in de loop van de middag gekomen en zijn ook blijven eten. Ina was helaas ziek, dus die kon niet komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten