zondag 27 november 2011

21 - 27 november

Maandagochtend "nuchter" naar het medisch  centrum De Gors geweest om bloed te prikken.

Dinsdag met mijn moeder voor controle naar de cardioloog geweest in het behandelcentrum Waterland in Volendam. De arts was onder de indruk van wat er de afgelopen weken allemaal is gebeurd, met het inbrengen van een pacemaker als slotepisode. Het gaat nu de goede kant op mét behulp van de rollator. De cardioloog is tevreden en wil haar in februari weer terug zien. Dan zal de afspraak weer in Purmerend plaatsvinden.

Afgelopen week geen vertaalwerk hoeven doen voor de Beatles Fanclub. De webmaster van de site moest voor onderzoeken naar het ziekenhuis en is nu in afwachting van de uitslagen. Begin volgende week zal daar meer duidelijkheid over zijn. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ze weer vlot aan de slag kan. In de eerste plaats natuurlijk voor haarzelf - want gezondheid komt natuurlijk voor alles - maar ook voor haar partner Bertus.

Deze week kwam ik de site www.goedenwel.nl tegen. Dit is een site voor het opzetten en onderhouden van een sociaal netwerk voor 55-plussers (een soort facebook). Nu ben ik nog geen 55, maar heb me toch al aangemeld. De tips die worden gegeven gelden eigenlijk net zo goed voor 45-plussers.

Op het sollicitatievlak heb ik me dit keer kalm gehouden. Ik ben trouwens al aan mijn taks voor deze maand. Wel heb ik nog even geïnformeerd naar de sollicitatie bij Eigen Haard in Amsterdam. Volgens mijn contactpersoon bij Vitae zijn wel bezig met het voeren van gesprekken maar een uiteindelijke keuze is nog niet gemaakt. Een afwijzing van mijn sollicitatie is er (nog) niet, dus moeten we maar moed houden. Wordt vervolgd.

Tijdens de netwerktraining 45+ van het UWV kregen we de uitslag van het onderzoek naar competenties. Omdat degene die de uitkomsten met ons individueel zou komen bespreken ziek was, wordt dit onderdeel naar volgende week verzet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten