zaterdag 12 november 2011

7 november - 12 november

Donderdag 10 november
De 2e bijeenkomst van de UWV-netwerk training 45+. Ook deze keer was het een interessante bijeenkomst met een uitwisseling van ervaringen.
Vrijdag 11 november
In de ochtend lekker naar de sportschool geweest. Het was behoorlijk druk maar op een zeker moment ging een hele groep naar boven voor de buikspieroefeningen. Dertig minuten op de loopband, een kwartier fietsen en tien minuten cross-walk. Dit keer geen krachttraining dus.
's Middags naar Marken geweest om de onthulling van twee gedenktekens bij te wonen. De ene is voor een Engelse vliegtuigbemanning die met hun bommenwerper in het IJsselmeer was neergestort in 1943 en de 2e is voor de 12 Marker mannen die in de 2e WO zijn omgekomen.
Lees hierover het artikel.http://schoutenenterprises.com/MarkerNieuws/2011/4093.htm Ik vond het een mooie, plechtige en indrukwekkende bijeenkomst. Ben blij dat ik er bij was.

Die middag nog gebeld - toen ik nog op de koffie was bij mijn moeder - door Vitae uitzendorganisatie voor een vacature bij een woningcorperatie in Amsterdam. Via-via hadden ze mijn CV ontvangen en hebben belangstelling in mij. Volgende week dinsdag heb ik kennismakingsgesprek in Amsterdam. Dit moet er - als het goed is - toe leiden of ze mij wel of niet geschikt vinden voor de vacante-functie en mij zullen voordragen.

In de loop van de week heb ik ook nog gesolliciteerd op een vacature bij Witkamp bouw in Purmerend. Hiervan heb ik een ontvangstbevesting gekregen en nĂ¡ 18 november - dan sluit de sollicitatietermijn - gaan ze beoordelen of ik uitgenodigd zal worden voor een gesprek.

Met de konijnen gaat het ondertussen prima. Ze zijn inmiddels goed aan elkaar gewend. Piep is sinds deze week ook 's avonds en 's nachts gewoon bij de andere konijnen. Gezellig dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten