zondag 10 juli 2011

Zondag 10 juli 2011

Vandaag naar de Dam geweest in Amsterdam. Daar was een boekenmarkt. Mijn collectie aangevuld met 2e handsboeken van Patricia Cornwel (Corpus Delicti) en Michael Connelly (Kofferdood).
Ook nog een nieuw boek gekocht van de schrijvers Howard Wasdin en Stephen Templin, genaamd "Seal Team Six". Dit betreft "het inside verhaal van het Navy SEAL's eliteteam dat Osama bin Laden uitschakelde"

Ook weer een paar sollicitaties gedaan:
1. Projectadministrateur bij een groot bouwconcern via Vitae Nederland en Careerbuilder.nl
2. Medewerker Financiële Administratie in Amsterdam
3. Financieel Administrateur in Utrecht via Page Personnel.
Dan ben ik nog in afwachting van een reactie op de sollicitatie naar de functie van Financieel administratief medewerker/projectadministrateur bij woningcorporatie Kennemer Wonen in Alkmaar. De sluitingstermijn was 8 juli en dan zal er een eerste selectie gemaakt worden van kandidaten. Hopen dat dit wat wordt, want hier ligt toch wel mijn interesse.
Ook verwacht ik nog een reactie op mijn sollicitatie (08-07) naar de functie van projectadministrateur bij Vacansoleil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten