donderdag 14 juli 2011

Donderdag 14 juli 2011

Na de behandeling door Anne dinsdagavond waren de klachten aan m'n schouder al een heel stuk minder. Ik kon dinsdagnacht in ieder geval goed slapen. Maar ik was toch even naar de huisarts geweest. Hij zag geen reden voor verder onderzoek en wil nog even afwachten. Ik zal nog wel een beetje rustig aan moeten doen.

Vanmorgen gebeld door uitzendbureau Randstad met nog een paar aanvullende vragen over mijn inschrijving van gisteren.

Van de vele vacaturemeldingen via de e-mail van vandaag heb ik gesolliciteerd naar de functie van medewerker Grootboek in Amsterdam via Careerbuilder.nl en Michael Page Nederland.
Van Michael Page een e-mailbevestiging ontvangen (Hierbij bevestigen wij dat u uw gegevens en curriculum vitae correct via onze website verzonden heeft als reactie op de vacature :MEDEWERKER GROOTBOEK (MKAJ153529)
Op zo kort mogelijke termijn laten we u weten of u wordt uitgenodigd voor een gesprek.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten