woensdag 13 juli 2011

Woensdag 13 juli 2011

Een miezerige dag vandaag. Corrie is daarom met de auto naar haar werk.
Gisteravond bij Anne en Pris geweest in Diemen. Komend weekend gaat Anne weer met een trainingskamp mee naar Frankrijk met de meiden van de nationale ploeg basketbal onder 18 jaar.
Anne heeft me ook even behandeld aan m'n zere schouder. Vanavond ga ik er in ieder geval mee naar de huisarts. Jammer dat ik niet gelijk een afspraak heb kunnen maken bij de acupuncturist. Misschien is het wel een slijmbeurs en/of een peesonsteking. Balen dus :-(
Een afwijzing ontvangen van de sollicitatie bij Kennemer Wonen in Alkmaar. Ze hebben kandidaten die met hun profiel beter aansluiten - zo noemen ze dat dan - bij de functie.
Weer 2 sollicitaties gedaan:
1. Projectmedewerker Huisvesting in het St. Lucas Andreas Ziekenhuis. Een heel andere branche natuurlijk, maar als je t niet probeert dan weet je ook niet of ze juist jou zoeken.
2. Projectadministrateur in Amstelveen bij een Vastgoedbeheerder via Randstad.nl. Gelijk heb ik een account aangemaakt bij Randstad.nl zodat ik hier ook email alerts toegestuurd krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten