zaterdag 10 september 2011

Zaterdag 10 september 2011

Afgelopen week me zelfs 2x uitgesloofd. Eerst woensdag samen met Matthijs 45 minuten in de regen langs de ringvaart gelopen en gisteren weer in de sportschool. Ik voel me er lekker bij, alleen is de spierpijn wel aanwezig. Woensdag kreeg ik door m'n schoenen ook nog last van een blaar op m'n voet. Dat is natuurlijk niet zo lekker.

Deze week "slechts" één sollicitatie gedaan. Voor het UWV is dat genoeg, maar toch...
1. Financieel Medewerker via Officevacatures.nl.
Ik ontving gisteren een brief van het Andreas/Lucas ziekenhuis in Amsterdam over mijn sollicitatie. Ze hebben een selectie gemaakt van kandidaten die qua profiel het beste aansluiten bij wat ze zoeken. Ik hoor daar dus niet bij.

Vandaag is het een mooie zonnige dag, na een aantal zeer slechte dagen met regen en storm. Een mazzeltje voor de Lionsclub Purmerend die een boekenmarkt houdt in 't stadje en ook voor de brandweer van Purmerend die een Open Dag heeft. Op de boekenmarkt heb ik een 2-tal boeken op de kop getikt. Eentje van Michael Connelly (De Dichter) en eentje van Patrica Cornwell (Mortuarium). Het viel me op dat bij de meeste kraampjes de boeken van een redelijke prijs (€ 5 - € 7,50) hebben voorzien. Dat is goedkoop als je bedenkt dat het boek van Patricia Cromwell nog maar een recente (nov'2010) uitgave is.

Morgen ga ik naar de voetbalwedstrijd van Anne kijken in Bergen. Het zal voor Anne haar eerste wedstrijd weer zijn in het shirt van fc Purmerend.

De kleine konijntjes groeien gestaag. Nog steeds is er niemand geweest die heel zeker één of meerdere konijntjes wil hebben. We zullen de konijntjes in principe nog 2,5 week bij ons houden en dan mogen ze bij moeders vandaan. Intussen heb ik van de dierenwinkel begrepen dat ze volgende week de knaagdierenhoek opknappen en dat ze daarna weer konijntjes willen aannemen. Gelukkig maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten