vrijdag 30 september 2011

Vrijdag 30 september 2011

Mijn moeder is weer thuis. Afgelopen woensdag heeft ze een pacemaker gekregen en gistermiddag kon ik haar ophalen uit het ziekenhuis en weer thuis brengen. Intussen is er thuishulp geregeld en krijgt ze een paar hulpmiddelen zoals een stoel in de badkamer. Nu zal ze wel weer opknappen, maar ze zal zich ook goed in acht moeten nemen.

Afgelopen week opnieuw een aantal sollicitaties gedaan.

1. Allround Administrateur bij Strukton. Hiervan heb ik een ontvangstbevestiging gekregen.
2. Projectadministrateur met SAP ervaring
3. Financieel medewerker in IT sector via Page personnel, Hiervan heb ik ook een ontvangstbevestiging gekregen.
4. Administrateur Vastgoed via MT&V finance
5. Projectadministrateur m/v via Amsterdamvacaturebank.

Dan is er een uitnodiging binnengekomen van het UWV over het grootste banenevenement van Nederland, de landelijke banenmarkt van UWV Werkbedrijf onder het motto "Laat je zien (het werkt!)". Dit evenement zal plaatsvinden in het Pop- en Cultuurpodium P3 in Purmerend op donderdag 6 oktober van 12.00 tot 18.00 uur. Diverse werkgevers uit de regio Waterland presenteren hun vacatures. Daarnaast kun je deelnemen aan allerlei activiteiten om je kans op een baan te vergroten. Ook is er bijvoorbeeld informatie te verkrijgen over opleidingsmogelijkheden en werkervaringsplaatsen. Ik ga daar zeker heen. Eerst zal ik trouwens 's morgens met m'n moeder voor controle in het ziekenhuis zijn.

Woensdag is er dan eindelijk bezoek geweest voor de jonge konijntjes. Eén van de konijntjes is uitgekozen en zal as. maandag worden opgehaald en een nieuw (t)huis krijgen. Intussen zijn de konijntjes - in afwachting van belangstellenden - verhuisd naar een hok in de achtertuin want moeders kan de verzorging van al die druktemakers echt niet meer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten