maandag 31 oktober 2011

23 oktober - 30 oktober 2011

De laatste 2 konijntjes afgelopen week alsnog naar het Dierenopvangcentrum in Purmerend gebracht. Nu maar hopen dat ze van daaruit een goed thuis zullen krijgen. We zijn gelijk gestart om Piep bij de grote konijnen te plaatsen. Dat ging met veel gesnuffel en gedraaf gepaard, maar het is natuurlijk logisch dat ze eerst aan elkaar moeten wenen. Piep gaat nog wel 's avonds en 's nachts apart omdat ze nog te makkelijk door het hek loopt.

Van TASK heb ik, tot mijn verrassing, een uitnodiging ontvangen om op vrijdag 9 december ook deel te nemen aan de Eindejaarsborrel in Nieuwegein.

Woensdag was ik voor de 2e keer bij de diëtiste. Ze was best tevreden over de gang van zaken. Ik was zelfs een beetje afgevallen. Het streven is - voorlopig - om onder de 100 kg te komen.

Zondag in Leiden bij een Beatles-evenement geweest. Ik was nog nooit bij zoiets geweest en was wel benieuwd. Eerlijk gezegd had ik er méér van verwacht, méér stands, grotere zaal etc. Maar al met al was het toch wel een leuke happening. 's Middags nog even de 2e helft bij Anne gekeken, 8 - 1 winst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten