woensdag 12 september 2012

3 september - 9 september 2012

Maandagavond (3-9) les gekregen in het gebruik van het praktijkwerkboek. De les wordt gegeven door de praktijkbegeleider die ook een doorgewinterde politieman blijkt te zijn.
Dinsdagochtend (4-9) op de markt geweest en daar Mona Keijzer de hand geschud en een praatje gemaakt. 's Avonds voor de eerste keer met een collectebus voor de kankerbestrijding gelopen. Ik kon al meer dan de helft van de flat doen en het viel me echt niet tegen wat de reacties waren.
Woensdag (5-9) bij 3 abonnees van WonenPlus geweest. Met één van de abonnees maak ik een vervolgafspraak voor vrijdagmiddag om de klus af te maken. Er is geen les vanavond dus ik loop een 2e ronde met de collectebus. Eerst ben ik langs de adressen gelopen bij wie ik de eerste keer geen gehoor had gekregen. Ook deze avond vielen de reacties mij heel erg mee.
Donderdag (6-9). Vandaag is mijn moeder jarig. Ze is 78 jaar geworden. Met z'n vieren zijn we 's middags even langs geweest om te feliciteren. Corrie en Anne hebben nog even boodschappen gedaan voor haar en Matthijs en ik hebben de tuin weer eens opgeruimd. Vandaag ook weer een artikel ontvangen van de Beatlesfanclub. Dit keer ging het over een poging om in het World Guinness Book of Records te komen.
http://www.beatlesfanclub.nl/nieuws-mainmenu-47/8311-liverpool-doet-volgende-maand-een-poging-een-beatles-guinness-wereld-record-neer-te-zetten
's Avonds voor de laatste keer met de collectebus gelopen. Ben benieuwd wat de opbrengst zal zijn.
Vrijdagmiddag (7-9) naar de sportschool geweest. Gisteravond door Anne onder handen genomen en dat was behoorlijk pijnlijk kan ik je wel vertellen. Anne denkt dat de blessure eerder gaat om een zweepslag in mijn kuit en dat het een kwestie is om de spieren goed los te maken. En .... dat doet pijn! In de sportschool heb ik er goed rekening mee gehouden en heb alleen gefietst en rustig op de loopband gewandeld. Ik had geen pijn meer in mijn been.
Zaterdagochtend (8-9) hadden we alleen les n zelfverdediging van half 10 tot kwart voor 12. 's Middags studeren in een lekker zonnetje.
Zondag (9-9) weer studeren. Ook nog 1 1/2 uur gefietst (25 km) door de polder. Heerlijk weer!
's Avonds met de familie een etentje in Marken voor de verjaardag van mijn moeder. Anne kwam wat later omdat ze moest voetballen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten