zaterdag 11 juni 2011

Zaterdag 11 juni 2011

Vandaag eerst - op verzoek van Anne - haar concept-sollicitatie brief gelezen en een paar kleine aanpassingen voorgesteld. Komende week sluit Anne namelijk haar studie fysio helemaal af met een aantal gesprekken en begin volgende maand ontvangt ze dan ook haar diploma.

Twee sollicitaties vandaag;
1. van Jobselectie.nl voor de functie van Financieel Administrateur in Utrecht. De sollicitatie is doorgestuurd naar hun opdrachtgever en misschien dat er dan een reactie komt.
2. Financieel-administratief medewerker in Amstelveen via Uitzendbureau.nl. Heb me ook gelijk aangemeld bij deze club door mijn profielgegevens en CV beschikbaar te stellen.

Van het UWV bericht ontvangen dat zij akkoord gaan met de geplande vakantie en dat ik recht blijf houden op de WW-uitkering en dat ik vrijgesteld ben van de sollicitatieplicht in deze periode.
In hetzelfde bericht werd geschreven dat ik dit kalenderjaar recht heb op 13 vakantiedagen, dat is 8/12e van 20. Ik moet dus een beetje zuinig doen met m'n dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten